Meld deg på vårt nyhetsbrev for å motta nyheter og tilbud.
For hver ny abonnent gir Skiltmax 20 NOK til initiativet «Skiltmax støtter». Les mer.
Hvorfor har jeg ikke fått fakturaen?
Faktura via e-post
Hvis du valgte faktura via e-post da du bestilte, sender vi fakturaen til den registrerte-postadressen når bestillingen sendes fra oss. Hvis du har fått en e-postmelding med beskjed om at bestillingen er sendt, men du har ikke fått faktura, ber vi deg se i søppelpostmappen. Trenger du en ny faktura? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg!
Papirfaktura
Hvis du valgte papirfaktura da du bestilte, sendes fakturaen til den fakturaadressen du har oppgitt. Hvis leverings- og fakturaadressen er den samme, sendes fakturaen sammen med produktene. Hvis du har oppgitt en egen fakturaadresse, sendes fakturaen til deg per post.
EHF-faktura
Hvis du valgte EHF-faktura da du bestilte, vil du få en automatisk e-postmelding fra fakturaleverandøren Crediflow, der du blir bedt om å opprette en forbindelse mellom bedriften din og Skiltmax. Forbindelsen må opprettes den første gangen du får en e-faktura fra oss. Når forbindelsen er godkjent, sendes alle e-fakturaer til den digitale adressen dere har oppgitt. Hvis du ikke har fått en invitasjon, ber vi deg kontrollere søppelpostmappen eller ta kontakt med kundeservice.
Hvor finner jeg en kopi av bestillingsbekreftelsen?
Hvis du har registrert kundekonto hos oss, bruker du denne koblingen til å logge inn. I kategorien Mine bestillinger og under Tidligere ordre, kan du klikke på Vis for bestillingen det gjelder. Da kommer du videre til bestillingsbekreftelsen. Hvis du vil ha en kopi av bestillingsbekreftelsen i PDF-format, ber vi deg kontakte kundeservice.
Hvis du ikke har registrert konto hos oss, ber vi deg ta kontakt med kundeservice via e-post eller telefon så hjelper vi deg gjerne!
Hva koster frakt og emballering?
Avhengig av bestillingens størrelse, vekt eller verdi leveres den enten som brev, rekommandert brev eller pakke.
Varebrev (sporbart): 49 NOK (39,20 kr eks. mva.)
Pakke (sporbart): 149 NOK (119,20 kr eks. mva.)
Kan jeg returnere skiltene hvis jeg ikke er fornøyd?
Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med bestillingen, er vi heller ikke fornøyde. Derfor gjelder vår Garantert fornøyd-garanti alle våre kunder. For at vi skal kunne hjelpe deg på best mulig måte, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig. enten på info@skiltmax.no eller på telefon: +46 31 44 81 78
Hvordan sporer jeg leveringen?
Avhengig av bestillingens størrelse, vekt, verdi eller eget aktivt valg, leveres bestillingen enten som brev, sporbart brev eller pakke.
Hvis bestillingen ble sendt som varebrev eller pakke, får du en sporingskobling via e-post når vi sender bestillingen fra oss. Legg merke til at det kan ta opptil 24 timer før sporingskoblingen blir aktiv.
Hva skjer hvis jeg har oppgitt feil informasjon?
Hvis du har oppgitt feil informasjon, f.eks. leverings- eller fakturaadresse, e-postadresse eller telefonnummer, ber vi deg kontakte kundeservice så hjelper vi deg med å endre informasjonen i tide.
Hva skal jeg gjøre hvis et skilt er ødelagt eller har andre mangler?
Det viktigste for oss er at du skal føle deg trygg når du handler hos Skiltmax. Hvis du skulle ha mottatt et produkt som er defekt eller har feil design, vil vi selvsagt hjelpe deg så raskt som mulig! Send følgende opplysninger i en e-postmelding til adressen info@skiltmax.no
E-postadressen som kjøpet er registrert på
Bestillingsnummer
Legg ved et bilde av produktet
En kort beskrivelse av problemet
Kundeserviceteamet vårt kontakter deg så raskt som mulig!
Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke har fått bestillingen?
Hvis du ikke har fått bestillingen, anbefaler vi at du først kontrollerer at du har gitt oss riktig informasjon. Deretter ber vi om at du kontrollerer en gang til om leveringstiden har gått ut. Hvis du har oppgitt riktig informasjon og leveringstiden har gått ut, ber vi deg kontakte kundeservice slik at vi kan hjelpe deg raskest mulig!
Hvor finner jeg en kopi av fakturaen?
Hvis du har registrert kundekonto hos oss, bruker du denne koblingen til å logge inn. I kategorien Mine bestillinger under Tidligere ordre, kan du klikke på Faktura for bestillingen det gjelder og deretter laste ned en kopi av fakturaen.
Hvis du ikke har registrert konto hos oss, ber vi deg kontakte kundeservice via e-post eller telefon så hjelper vi deg gjerne!
Hvor finner jeg en kopi av kvitteringen?
Hvis du har registrert kundekonto hos oss, bruker du denne koblingen til å logge inn. I kategorien Mine bestillinger og under Tidligere ordre kan du klikke på Kvittering for bestillingen det gjelder og deretter laste ned en kopi av kvitteringen.
Hvis du ikke har registrert konto hos oss, ber vi deg kontakte kundeservice via e-post eller telefon så hjelper vi deg gjerne!
Hvor lang er leveringstiden?
Graverte skilt: 3-9 virkedager
Material: plastlaminat, rustfritt stål, aluminium
Skilt med digitaltrykk (fargetrykk): 5-9 virkedager
Material: aluminium, skummet PVC, kompakt PET, tre, akryl, messing, rollup-er, dekaler, bannere, magnetskilt, plakater, kartong (Eco Board)
Vinyltekst: 6-8 virkedager
Konturskårne skilt: 3-9 virkedager
Hvordan betaler jeg for bestillingen min?
Du kan velge å betale bestillingen straks med kort (vi aksepterer Visa og Mastercard), vipps eller mot faktura. Du kan velge å få fakturaen som brev i posten, eller via e-post. Hvis du velger papirfaktura, legger vi til en fakturaavgift på 39 kr (31,2 kr ex moms). Fakturaen sendes sammen med skiltene hvis du ikke oppgir en annen fakturaadresse. Ved faktura via e-post, legger vi til en avgift på 29 kr (23,2 kr ex moms). Betalingsbetingelsene for faktura er 20 dager.
Når du kontakter Skiltmax via e-post, lagres forespørselen og kontaktopplysningene dine hos oss. Det er nødvendig for at vi skal kunne behandle forespørselen. Hvis du vil ha mer informasjon, se vår integritetspolicy.