Gå till hovedinnhold

Slik bestiller du

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan fjerner jeg uønskede objekter på skiltet?

Hvordan gjør man en bestilling?

Kan jeg legge til en egen logo eller et eget bilde?

Kan jeg bestille mer enn ett skilt per ordre?

Kan jeg bestille skilt som jeg har bestilt tidligere igjen?

Hvordan bestiller jeg flere skilt med helt lik design?

Hvordan tilpasser jeg bildet som jeg har lastet opp på skiltet?

Hvordan legger jeg til tekst(er) med forskjellig skrifttype og -størrelse?

Kan jeg få hjelp til å bestille?

Kan jeg laste opp Excel-filer?

Hvorfor er bestillingen midlertidig stanset?

Hvordan fungerer Skiltomaten?

Hvor er bildene jeg tidligere lastet opp?

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt?

Telefon: +46 31 44 81 78

Hverdager 08–17. Stengt for lunsj fra kl. 13 til 14.

Eller bruk dette skjemaet

Hvis du har et ordre- eller fakturanummer, ber vi deg oppgi det når du kontakter oss. Det gjør det enklere for oss å svare på spørsmål du har.

Når du kontakter Skiltmax via e-post, lagres forespørselen og kontaktopplysningene dine hos oss. Det er nødvendig for at vi skal kunne behandle forespørselen. Hvis du vil ha mer informasjon, se vår integritetspolicy.

Hva synes kundene våre?